Jäsenyys

Voit liittyä seuraan jos olet kiinnostunut oluista ja olutkulttuurista. Järjestämme jäsenillemme tapahtumia ja saat jäsenkortilla alennuksia olutravintoloista. Jäsenmaksu on 20 euroa vuodessa. Lokakuussa tai myöhemmin liittyneiden maksettu jäsenmaksu kattaa myös seuraavan vuoden jäsenmaksun.

Liity jäseneksi tästä!

Join here!

Paikkakuntakohtaiset jäsenedut:

Jyväskylä

• Harry’s Old English Pubissa jäsenkorttia näyttämällä 10 % alennus hanoista ja pulloista
  • Vihreässä Haltiattaressa vaihtuvat jäsenedut, kysy tiskiltä!
  • Ravintola Sohwissa -10% oluiden hinnasta. Mikäli nautit oluita ruokailun yhteydessä, muista mainita alennuksesta tilausta tehdessä laskutuksen sujuvoittamiseksi.
  • Mustassa Kynnyksessä kaikki oluet -10%

Tampere

• Jäsenkorttia näyttämällä 0,50 € alennus kaikista normaalihintaisista isoista hanatuotteista seuraavissa pubeissa
    • Gastropub Tuulensuu