Olutkulttuuriseuran vuosikokous ja sääntöuudistus lähenevät!

Tervehdys!

Olutkulttuuriseuran sääntöuudistus on edennyt siihen vaiheeseen, että uudet säännöt alkavat olla valmiit. Sääntöjen luonnos julkaistaan nyt jäsenten kommentoitavaksi. Tämä tehdään siksi, että uudet säännöt olisi tärkeä saada läpi tulevassa seuran vuosikokouksessa.

Tällä hetkellä yksi suurimmista ongelmista säännöissä on, että ne ovat paikoin vanhentuneet liiaksi. Esimerkiksi kokouskutsu on seuran sääntöjen mukaan lähetettävä tällä hetkellä kirjallisesti. Muun muassa tästä kankeudesta ja turhasta menoerästä ollaan sääntömuutoksen myötä pääsemassä eroon. Myös itse vuosikokous tulee olemaan sellaisenaan viimeinen, sillä uusien sääntöjen myötä siirrymme kahden kokouksen järjestelmään.

Muilta osin säännöt päivitetään vastaamaan paremmin seuran nykyistä toimintaa, mutta ne on suunniteltu myös tarpeeksi avoimiksi seuran kasvulle ja toiminnan laajentumsielle.

Ohessa linkki Drive-dokumenttiin. Voit kommentoida sääntöjä yleisesti tai yksittäistä kohtaa joko suoraan dokumenttiin tai tämän kirjoituksen kommenttiosioon. Kaikki palaute otetaan mieluusti vastaan.

Sääntömuutosehdotus

Kippis!

2 vastausta kohteessa Olutkulttuuriseuran vuosikokous ja sääntöuudistus lähenevät!