Syyskokous ja vuosijuhla

Tervetuloa Olutkulttuuriseuran vuosikokoukseen, joka järjestetään 24.11. klo 15:00 ravintola Vihreässä Haltiattaressa. Kokouksessa hyväksytään ensi vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio, sekä valitaan seuralle uusi hallitus. Tämän viestin lopusta löytyvät varsinainen kokouskutsu, sekä kokouksessa käsiteltävät dokumentit. Mikäli et ole vielä seuran jäsen, voit liittyä seuraan paikan päällä.

Ensi vuoden hallituksessa on vieläkin reilusti tilaa. Esimerkiksi näillä näkymin ainakin Jyväskylästä puuttuu paikallisosaston johtaja ensi vuodelta. Mikäli tämä tai joku muu pesti ensi vuodelle lainkaan kiinnostaa, ota rohkeasti yhteyttä johonkin nykyisen hallituksen jäseneen.

Kokouksen jälkeen klo 18 järjestetään seuran vuosijuhla Punaisessa Pirtissä (Ilmarisenkatu 20). Ohjelmassa on ainakin puheita, sekä seuran kotiolutkilpailun finaali. Vuosijuhla kustantaa jäsenille 25e ja muille 40e. Hinta sisältää kolmen ruokalajin illallisen, sekä muutaman oluen. Juhlapaikalla saa juoda omia juomia, joten niiden tuominen täydennykseksi on sallittua. Ilmoittautuminen juhlaan linkistä https://goo.gl/forms/vZAfMwLX9rrT5zxl1.  Mukaan mahtuu 30 nopeinta, joten toimi nopeasti.

Kokouskutsu

Esityslista